سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند مورد از بهترین جاهای دیدنی دبی

دبی یک شهر بسیار متفاوت با سایر شهر جهان می باشد.شهر دبی یکی از پر بازدید ترین شهر های جهان می باشد که هر ساله به محبوبیتش اضافه می شود.این محبوبیت دبی مدیون تکنولوژی و مدرن بودنش می باشد.لازم به ذکر است دلیل اصلی لوکس و شیک بودن ، جاهای دیدنی دبی می باشد که تمامی نخواهد داشت.وجود مساجد،موزه ها،آکواریوم و بسیاری از جاذبه ها هر روزه به به زیبایی این شهر می افزایند.البته برای بازدیدکنندگان این شهر باید بگویم که شما نمی توانید در سفری که محدودیت تایم وجود داشته باشد، همه این جاذبه ها ببینید.بهترین زمان برای اینکه بتوانید همه را مشاهده کنید و نهایت لذت را ببرید، سفر هفت روزه به دبی می باشد.

سالن اپرای دبی را از دست ندهید!

به یکی از هنری ترین ساختمان های حال حاضر دنیا خوش آمدید!منطقه داونتان دبی جدای از زیبایی های بسیار زیاد با وجود این سالن درخشان تر از قبل شده است.در این ساختمان می توانید یکی از زیباترین نمایش های موسیقی اپرا را تجربه کنید.وجود کنسرت های مختلف انرژی خوبی به شما خواهد داد، که بهترین تجربه سفر به دبی را داشته باشید.

گاردن گلو دبی انتخاب دوم

یکی از جاهای دیدنی دبی گاردن گلو دبی می باشد.به یکی از پارک های متفاوت مراجعه خواهید کرد که برای شما سنگ تمام خواهند گذاشت.وجود نمایش هایی که با نور برای شما ایجاد می کنند، مبهوت زیبایی خواهید شد. باغ پردنگان و جنگل نوری می تواند برای شما تجربه ای متفاوت باشد.رستوران و کافه هایی که در آنجا هستند میزان گرم شما برای استراحت شبانه خواهند بود و می توانید شام را در هتل خود میل نکنید و در این فضای زیبا غذایی با طبخ متفاوت تست کنید.

آکواریوم دبی

یکی از جاهایی که همه وبسایت ها درباره قبل از سفر به دبی راجع به آن صحبت کرده اند این آکواریوم بی نظیر می باشد.به دنیای زیر آب خوش آمدید!شما با مراجعه به این آکواریوم می توانید بیش از 140 گونه ماهی را در یک قاب ببینید.آکواریوم دبی جز معروف ترین و پر بازدید ترین جاهای دیدنی دبی به حساب می آید که هر گردشگر آن را از دست نخواهد داد.

کلام آخر

جاذبه های دیدنی این شهر را نمی توان در یک مقاله گنجانید.بهترین کار برای قبل از سفر کسب اطلاعاتی مثل هزینه سفر به دبی،بهترین هتل های دبی برای اقامت و بسیاری از موارد دیگر مثل موضوع این مقاله باشد.یکی از این وبسایت هایی که می تواند تمام جواب های سوالات بدون پاسخ در ذهن شما را بدهد،Safartoday می باشد.