سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفر سه روزه به استانبول را چگونه بگذرانیم!

سفر به استانبول می تواند خیلی متفاوت تر از سفر به شهر های دیدنی جهان باشد.به قدری مناطق دیدنی استانبول متنوع می باشد که در سه روزه نمی توانیم آنها را ببینیم اما روزنامه دنیای سفر یک برنامه بسیار مفید در این مقاله به شما اراده خواهد داد تا بتوانید بهترین سفر سه روزه به استانبول را تجربه کنید.

جاذبه های دیدنی استانبول در یک نگاه

می توانیم در این سه روز از خیلی جاها دیدن کنیم اما می توان با مراجعه به اصلی ترین آنها سفر خود را در نهایت لذت قرار دهیم.اگر نیاز دارید با جاهای دیدنی استانبول به صورت خیلی دقیق تر آشنا شوید پیشنهاد می شود به وبسایت هایی که در این زمینه به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، مراجعه نمایید.یکی از این وبسایت هایی که می تواند جز منابع خوب باشد مجله ویکی پرواز می باشد.

مسجد ایاصوفیه انتخاب اول و آخر

این تنها یک مسجد نمی باشد بلکه شما دارید پیش به سوی یک کلیسا در ظاهر مسجد ولی محتویات داخلی آن موزه می باشد، می روید.این جابذه دینی نیاز به تعریف بیشتر ندارد چرا که نیاز به یک مقاله جداگانه دارد.اما این طور برایتون بگیوم که این مسجد به تنهایی با تمام موزه های دیدنی و مساجد دیدنی رقابت می کند.بعد از دید و بازدید از این مسجد به مسجد آبی بروید تا نهایت زیبایی معماری را در آنجا مشاهده کنید.

باغ و کاخ توپی کاپی

این باغ و کاخ در واقع جز نماد زیبایی شهر استانبول می باشد.روز دوم سفر سه روزه به استانبول به باغ کاخ توپکاپی اختصاص دهید.قول می دهم بهتون که تحت تاثیر بسیار زیاد این باغ و کاخ قرار بگیرید.بعد از آن می توانید به تماشای سواحل دبی بپردازید.

میدان تقسیم

به میدان مرکزی استانبول خوش آمدید!اگر می خواهید به دنبال جستجو در شهر استانبول باشید،پیشنهاد می کنم از این نقطه شروع کنید.همان مسجد ایاصوفیه که ازش نام بردیم از این میدان کاملا قابل مشاهده می باشد.می توانید به رستوران های محلی بروید و از غذاهای محلی برای میل کردن غذا با طمعی متفاوت بهره بگیرید.

کاخ دولما بهشتی

بشیکتاش در واقع یکی از مناطق بسیار متفاوت استانبول می باشد که شما می توانید این کاخ را در اینجا ببینید.کاخ دولما بهشتی آخرین پیشنهاد ما به شما در سفر سه روزه به استانبول می باشد که شما را به وجد می آورد.شما به دیدن یکی از میراث های فرهنگی کشور ترکیه می روید که جایگاهی متفاوت در میان مناطق دیدنی دارد.وجود فضاهای زیبای سبز در این کاخ جلوه بصری متفاوتی را به شما ارائه می دهد.