سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین سفر 7 روزه به استانبول

 

استانبول یکی از اصلی ترین انتخاب های مردم و تور های مسافرتی برای سفر می باشد.این شهر مظهر زیبایی می باشد که شگفتی آن قابل توصیف نمی باشد.در واقع نقطه عطف جهان که همه جا را به هم وصل می کند ترکیه الخصوص استانبول می باشد.تمام زیبایی ترکیه در شهر استانبول خلاصه خواهد شد.فرض میکنیم می خواهیم سفر 7 روزه به استانبول را تجربه کنیم اولین سوالی که پیش می آید این است که جاهای دیدنی استانبول کجا ها هستند؟جاهای دیدنی استانبول در موزه و مساجد خلاصه نخواهد شد پس همراه دنیای سفر باشید.

بهترین رستوران های استانبول

بهترین رستوران های استانبول یکی از اصلی ترین جاهایی است که نباید از دست بدهیم.غذاهایی مثل دونر کباب و دیگر غذاهای محلی در این شهر طمع متفاوتی خواهند داشت.رستوران نصرت که سر و صدای زیادی در جهان به وجود آمده است و یکی از بهترین رستوران های استانبول و جهان می باشد.اگر ما سفر 7 روزه به استانبول را داریم تجربه می کنیم حیف است که از غذاهای نصرت غافل شویم.رستوران های دیگه هم وجود دارند که به دنبال رقیب در جهان می باشند.

بهترین مراکز خرید دنیا

می دانید که همه مردم در طی سفر های خود به استانبول قطعا به خرید کیف ،کفش و عطر فکر می کنند.چراکه استانبول در واقع نوعی صادر و وارد کننده پوشاک در منطقه می باشد.بدون شک با این حجم از محبوبیت کالاهای استانبول از کیفیت بالایی برخوردار هستند و پیشنهاد می شود به بهترین مراکز خرید استانبول حتما یک سری بزنید.مرکز خرید وادی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد تا تمام نیاز های شما را رفع نماید.

وسایل نقلیه و اپراتور موبایل در استانبول

می توانید از قطار و اتوبوس و تاکسی برای حمل و نقل استفاده کنید.البته لازم به ذکر است وقت در هتل خودتان اقامت دارید هتل ماشین هایی را برای آژانس در نظر میگیرند تا بتوانید رفت و آمد راحت تری داشته باشد. Turkcell ،Vodafone ،Türk Telekom و Avea  جز اصلی ترین اپراتور های موبایل در این شهر زیبا هستند.اگر مدت زمان سفر شما به استانبول کم است پیشنهاد می شود از خط ترکیه ای استفاده نکنید چرا که آنقدر ارزشمند نخواهد بود ولی اگر زیاد سفر میکنید لازم است که در اسرع وقت تهیه کنید. می توانید با مراجعه به غرفه های مخصوص در شهر و استانبول جهت تهیه خط اقدام کنید.اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید پیشنهاد می شود به سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه نماید مانند Wikiparvaz.