سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی درباره هزینه سفر به دبی

دبی یک شهر بسیار مدرن می باشد و بدون شک هر ساله بیشترین آمار بازدید گردشگران و توریست ها به شهر های دبی و استانبول می رسد.بدون شک وقتی صحبت از دبی می شود همه در داخل ذهنشان این است که حرف از گران ترین شهر جهان زده می شود.درست است اما دلیل بر این نیست که نتوانیم به دبی سفر کنیم!برای سفر به دبی باید یک سری نکات را بررسی کنیم تا هزینه سفر به دبی را اقتصادی تر کنیم و نهایت لذت از سفرمان را ببریم.

موضوعات بحث برانگیز در هزینه سفر به دبی

هزینه سفر به شهر زیبای دبی چه قدر است؟

هزینه سفر 7 روزه به دبی در سال 1403 با در نظر گرفتن هزینه های مربتط با ویزا،بلیط هواپیما،محل اقامت و گشت و گذار در بهترین حالت 1500 دلار تا 1900 دلار برآورد خواهد شد.اما بهترین کار همراه شدن با تور های مسافرتی می باشد که نهایتا 700 دلار برای هفت روز و 400 دلار برای سه روز خواهد بود.به طول کلی اگر بخواهید از 1 تا 7 روز سفری را به دبی داشته باشید باید حداقل 400 دلار و نهایتا 2000 دلار هزینه نمایید.

هزینه ویزا

ویزا در سه حالت می تواند برای شما مناسب باشد،14 روزه ،30 روزه و 90 روزه که هر کدام هزینه های مختلفی را در بر می گیرد.شروع هزینه از 400 دلار تا 1500 دلار می باشد،که منطقی ترین حالت این است اگر زیاد سفر می کنید 90 روزه را بگیرید ولی اگر مدت زمان سفرتان کم است 14 روز هم پاسخگو مناسب برای شما می باشد.

هزینه بلیط هواپیما

برای بلیط هواپیما که 3 حالت فرست کلاس،تجاری و اکونومی کلاس های هواپیما می باشد بهترین کار تهیه بلیط در بخش اکونومی می باشد.هزینه کمتری را باید پرداخت کنید در اکونومی و تجاری حد وسط و فرست کلاس بسیار گران قیمت تر خواهد بود.

محل اقامت

شما می توانید در بهترین هتل های دبی اقامت داشته باشید اما نه هتلی مثل برج العرب!هزینه اقامت در هتل های ستاره بالا بسیار گران خواهد بود می توانیم در هتل های 2 ستاره اقامت داشته باشیم و نهایت لذت را ببریم.هتل های 2 ستاره به معنای ضعیف بودن عملکرد نمی باشد بلکه در دبی هتل 2 ستاره با سایر هتل های جهان رقابت دارد.

هزینه گردش و تفریح

می توانید به جاهای بروید که هزینه کمتری را پرداخت کنید مثل آکواریوم دبی که بیانگر زیبایی دبی می باشد و یک تجربه متفاوت را به شما می دهد.

نکته!

پیشنهاد می شود قبل از سفر حتما اطلاعات بیشتری را کسب کنید، سفر به دبی خیلی جزئیات دارد و نمی توان در یک مقاله ذکر کرد.می توانیم با مراجعه به وبسایت های حوزه گردشگری که فعالیت مستمر دارند اطلاعات بیشتری را کسب کنید.یکی از این وبسایت ها Safartoday می باشد.