سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی درباره هزینه سفر به استانبول

استانبول یک شهر تکرار نشدنی می باشد شاید بپرسید چرا؟در ابتدا بگویم صحبت از بهترین و توریستی ترین شهر جهان در میان است، شما با رفتن به این شهر زیبا نمی توانید از مناطق دیدنی استانبول دل بکنید.باید بهتان یادآوری کنم که استانبول به قدری محبوب می باشد که خیلی از متقاضیان نمی توانند به آنجا بروند، دلیل اصلی آن هم حجم زیاد تقاضا برای سفر می باشد.هزینه سفر به استانبول به عوامل زیادی مثل محل اقامت،با تور رفتن یا بدون تور اقدام کردن و غیره بستگی دارد.

موضوعات سوال برانگیز

از چه طریق می روید؟با تور یا بدون تور؟

هزینه سفر به استانبول با تور و بدون تور متفاوت خواهد بود.اگر شما با تور سفر خود را شروع کنید قطعا هزینه های کمتری را نسبت به بدون تور باید پرداخت کنید.اگر به صورت شخصی بدون تور سفر کنید باید یا به صورت زمینی اقدام کنید یا هوایی، که هوایی هزینه های بیشتری را در بر خواهد گرفت.

اقامت در استانبول

اقامت در هتل های استانبول هزینه های مختلفی را شامل خواهد شد.دلیل اصلی آن هم این است که هتل مورد نظر شما یا محل اقامت شما دقیقا کجاست و چند ستاره می باشد؟

هزینه خرید از مراکز خرید استانبول

یکی از مهم ترین مقصود های یک فرد از سفر خود به استانبول می تواند فقط خرید باشد!بله درست شنیده اید، کشور ترکیه یکی از باکیفیت ترین کالا ها را در زمینه پوشاک و عطر ارائه می دهد.هر ساله خیلی از گردشگران مقصودشان از سفر به استانبول فقط خرید می باشد.مراکز خرید استانبول به قدری متنوع و زیبا با امکانات تفریحی و رفاهی بسیار بالا میزبان گرم شما خواهند بود.

مناطق دیدنی استانبول

مناطق دیدنی استانبول به قدری شما را شگفت زده خواهد کرد که از دیدنشان خسته نخواهید شد.پیشنهاد می شود تا حد امکان از موزه ها ،مساجد و سواحل دیدنی نهایت استفاده را کنید و دنبال گران ترین آنها نباشید چراکه هزینه سفر به استانبول به خودی خود بالا می باشد.

رستوران های دیدنی استانبول

استانبول در موزه آشپزی بسیار معروف می باشد و بهترین رستوران ها مثل مک دونالد،نصرت و غیره در این شهر دیدنی حضور دارند.

نکته!

هزینه سفر به پایتخت ترکیه بدون تردید بالا خواهد بود اما باید در فصول خاص برای آن اقدام کنید که با ازدحام جمعیت مواجه نشوید.بهترین کار برای اقدام به ترکیه مخصوصا شهر استانبول پایتخت تریکه، همراه شدن با تور می باشد و یک تجربه متفاوت را کسب کردن است.

منبع:wikiparvaz