سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیحاتی جامع درباره هزینه بلیط هواپیما در کلاس های مختلف

هزینه بلیط هواپیما در کلاس های مختلف می تواند یک گام بزرگ در افزایش و کاهش هزنیه های سفر داشته باشد.در ابتدا بگویم که بلیط هواپیما دارای سه کلاس می باشد که هر کدام دارای هزینه های پرداختی متفاوتی خواهند بود.این هزینه بلیط هواپیما را سازمان یاتا اعلام می کند.

کلاس های پروازی را نام ببرید

کلاس درجه 1،تجاری،اقتصادی کلاس های هواپیما برای سفر می باشند.هر کدام از این کلاس ها دارای ویژگی ها و امکانات مختص خودشان هستند.

توضیحاتی درباره کلاس درجه یک

کاملا طبیعی است که هزینه پرداختی برای بلیط هواپیما در این کلاس نسبت به کلاس های دیگر بیشتر خواهد بود.امکانات بسیار زیادی کلاس درجه 1 دارد که برای راحتی مسافرینی مثل VIP مناسب خواهد بود.این کلاس در فرودگاه یک کانتر جداگانه دارد و زمانی که همه مسافرین سوار هواپیما شدند، در کمال آرامش و بدون ازدحام،  مسافرین بخش فرست کلاس سوار می شوند.این بخش دارای امکاناتی مثل رایانه خصوصی و دسترسی کامل به سرویس اینترنتی می باشد.شما در این بخش می توانید هر غذایی را از منو انتخاب کنید بر خلاف کلاس های دیگر.مهماندار های این بخش از تجربه پروازی بیشتری برخوار دارند و نحوه برخورد بسیار متفاوتی با شما خواهند داشت.

اطلاعاتی درباره کلاس تجاری

کلاس تجاری در جلوی کلاس اکونومی در دو ردیف جداگانه قرار دارد.فاصله کلاس تجاری با فرست کلاس بسیار زیاد می باشد.صندلی هایی که در این کلاس است از اکونومی بهتر و از فرست کلاس کیفیت کمتری دارد.برای هر کدام از مسافرین تجاری یک مانیتور جداگانه تعیبه شده است که در سفر نهایت لذت را تجربه نمایند.غذاهایی که در این کلاس برای مسافرین تدارک دیده شده است از کلاس فرست کلس کمی کیفیت کمتری دارد.این کلاس هم مانند کلاس قبلی دارای کانتری جداگانه می باشد.

کلاس اکونومی چیست؟

بیشترین تقاضا مربوط به این کلاس بین سایر کلاس های دیگر می باشد.به عنوان مثال اگر شما سفری سه روزه به استانبول را تجربه می کنید منطقی است که در این کلاس باشید.چراکه سفر به استانبول دارای هزینه های متعددی می باشد و هدف ما از سفر نهایت لذت بردن می باشد. می توانیم با کلاس اکونومی یک پرواز بسیار معقول داشته باشیم و در استانبول هزنیه های بیشتری برای جاهای دیدنی پرداخت کنیم.یک مانیتور با ابعاد مناسب برای هر مسافر تعبیه شده است که می توانند در حین سفر از تماشای برنامه ها لذت ببرند.

نتیجه گیری

کلاس فرست کلاس بیشترین هزینه بلیط هواپیما را به همراه خواهد آورد.کلاس اکونومی مناسب ترین انتخاب برای کاهش هزینه های سفر می باشد.