سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مناطق دیدنی استانبول در یک نگاه

همه ما می دانیم که استانبول پایتخت شهر ترکیه می باشد.استانبول یکی از اصلی ترین شهر های توریستی حال حاضر دنیا بوده به طوری که هر ساله متقاضیان بیشتری را به خود جذب کرده است.مناطق دیدنی استانبول جز اساسی ترین دلایل محبوبیت این شهر زیبا می باشد.هر چه قدر از زیبایی آنجا بگوییم کم است.

چند مورد از جاذبه های دیدنی استانبول

مسجد ایاصوفیه

یکی از بهترین پیشنهاد های تور های مسافرتی به عنوان مثال در سفر هفت روزه به استانبول، دید و بازدید از این مسجد می باشد. این جاذبه دیدنی در واقع یک مسجد نیست بلکه در ایام قدیم کلیسا و به مرور زمان به موزه ای منحصر به فرد تبدیل شد.شما می توانید نهایت هنر معماری را در این مسجد ببینید.

کاخ و باغ توپ کاپی

اگر علاقه به بودن در فضای باز را دارید پیشنهاد اصلی ما به شما بودن در باغ توپ کاپی است.در این جاذبه زیبا می توانید نهایت لذت را تجربه کنید و بعد از آن به مسحد ایاصوفیه که در نزدیکی این کاخ می باشد مراجعه کنید.لازم به ذکر است کاخ توپ کاپی از معماری بسیار متفاوتی برخوردار می باشدودر زمان حال به موزه ای تبدیل شده است که اگر علاقه مند به ظروف چینی و مجسمه های قدیمی هستید، پیشنهاد می شود به اینجا بروید.

جزایر پرنس

به آن دسته از مسافرینی که علاقه مند به جاهایی هستند که آرامش بخش باشد و ازدهام شلوغی در آن بیداد نکند باید بگویم جزایر پرنس مناسب شماست.شما می توانید با مراجعه به جزایر پرنسش که جز جاهای دیدنی استانبول به شمار می آید،نهایت آرامش را در فضای باز داشته باشید.در این جزیره برای شما رستوران و کافه هایی ساخته شده است که می توانید با تماشای منظره بسیار زیبا از میل کردن غذایتان لذت ببرید.

برج گلها

برج گلها در واقع مرتفع ترین ساختمان استانبول می باشد.شما با مراجعه به بالای آن می توانید تمام استانبول را در یک نگاه داشته باشید.

کلام آخر

جاهای دیدنی استانبول به دلیل تنوع در یک مقاله گنجانیده نخواهد شد و نیازمند بررسی بیشتر می باشد. برای افرادی که قبل از سفر به استانبول می خواهند اطلاعات بیشتری از این شهر شگفت انگیزداشته باشند پیشنهاد می شود به وبسایت هایی  که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمایند یکی از منابع خوب روزنامه Wikiparvaz می باشد.